Mε απογευματινή προπόνηση συνεχίστηκε η προετοιμασία της Ανόρθωσης για τον αγώνα με την Δόξα. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, πρόγραμμα στο γυμναστήριο και φυσιοθεραπεία ακολούθησε ο Γκάντσεφ. Όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά, συμπεριλαμβανομένου και του Μπανταλόφσκι.
Πηγή: http://ift.tt/2yvEl9q
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου