Ο Κώστας Αναγνωστόπουλος μπορεί να μην έφτασε μέχρι τον ημιτελικό του survivor, αλλά είναι χαρούμενος για τους συμπαίκτες του.
Εχθές, ο πρώην παίχτης του παιχνιδιού επιβίωσης έβγαλε φωτογραφία με τους τρεις φιναλίστ του ημιτελικού και έγραψε: «Καλή επιτυχία ! Όλοι άξιοι μπράβο!».
Η φωτογραφία μέσα σε λίγες ώρες κατάφερε να συγκεντρώσει σχεδόν τριάντα χιλιάδες likes.
Πηγη:gossip-tv.gr
Πηγή: http://ift.tt/2tQCfBZ
July 05, 2017 at 03:53PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου