Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Α.Γκιέ:«Αγαπώ τον Απόλλωνα, ουδέποτε θα μπορούσα να πω κάτι κακό»

Share this:

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Άμπραχαμ Γκιέ στη γαλλική ιστοσελίδα www.sofoot.com το www.apollon.com.cy επικοινώνησε με τον πρώην επιθετικό της ομάδας δίνοντας του λόγο να ξεκαθαρίσει το τι ακριβώς παρερμηνεύθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη του.

Αναλυτικά:

 "Καταρχάς χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκω τον τρόπο να επικοινωνήσω τόσο μαζί σας όσο και με τον κόσμο της ομάδας. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε ανέφερα ότι ο λόγος αποχώρησης μου από την ομάδα του Απόλλωνα ήταν το συμβόλαιο μου, αλλά κάποιος άλλος προσωπικός λόγος. Ερωτηθείς κατά πόσον αμείβομαι λιγότερα στην Γαλλία , ανέφερα ότι στην Ορλεάνς είναι χαμηλότερο το συμβόλαιο μου σε σχέση με την προηγούμενη μου ομάδα.

 Η επομένη ερώτηση από τον δημοσιογράφο ήταν κατά πόσον θα επέστρεφα στον Απόλλωνα εάν και εφόσον υπήρχε ξανά ενδιαφέρον.

 Η απάντησα την οποία έδωσα ήταν ότι θα επέστρεφα με ιδιαίτερη ευχαρίστηση καθώς αισθανόμουν υπέροχα στον Απόλλωνα και στην πόλη της Λεμεσού.

 Θέλω να πω στον Πρόεδρο κ.Νίκο Κίρζη, στο υπόλοιπο Δ.Σ, τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος και στον κόσμο της ομάδας ότι ουδέποτε θα μπορούσα να πω κάτι αρνητικό για την ομάδα του Απόλλωνα.

 Αν ξανά εμφανιστεί οτιδήποτε αρνητικό από μένα για τον Απόλλωνα να ξέρουν όλοι ότι είναι λάθος. Εγώ αγαπώ και σέβομαι τον Απόλλωνα από τον οποίο δεν έφυγα με παράπονο, κι αν και όποτε μου ζητηθεί να επιστρέψω θα το πράξω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση.

 Δεν ευθύνεται ούτε εγώ ούτε ο Απόλλωνας για την φυγή μου από την ομάδα. Οι άνθρωποι του συλλόγου έκαναν τα πάντα για να με κρατήσουν στο δυναμικό κι αυτό το αναγνωρίζω.

 Καλή επιτυχία στην ομάδα μας στον επαναληπτικό αγώνα της Πέμπτης με την Αμπερτίν"

 Γραφείο Τύπου

Απόλλων Ποδόσφαιρο (ΔΗΜΟΣΙΑ) Λτδ




Πηγή: http://ift.tt/2f1B8Jv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος