Μετά τη νίκη του Γιώργου Αγγελόπουλου, oι παίκτες που συμμετείχαν στο survivor έκαναν δηλώσεις…
Ο Στέλιος Χανταμπάκης είπε: «Το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο, ήταν επιλογή του κόσμου και ήταν σωστό. Τη χαρήκαμε όλοι αυτή τη βραδιά. Δεν υπήρχαν προβλέψεις ποτέ στο Survivor, ήταν το πιο ανατρεπτικό παιχνίδι που είχαμε δει»!
Ενώ η Ειρήνη Παπαδοπούλου το χάρηκε από όλους τους παίκτες πιο πολύ και είπε στην κάμερα του Φτιάξε καφέ να στα πω: «Μας δικαίωσε το αποτέλεσμα, ναιιιι!».
Δείτε το βίντεο!
πηγη:gossip-tv.gr
Πηγή: http://ift.tt/2usEsAt
July 06, 2017 at 10:01AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου