Στην Ντόχα βρίσκεται ο Ζεράρ Πικέ μαζί με τους Μπουσκέτς και Ζόρντι Άλμπα.Εκεί, οι παίκτες της Μπαρτσελόνα είπαν να κάνουν μια βόλτα στην έρημα με τα κατάλληλα buggies.
Ωστόσο, η εν λόγω ιδέα δεν είχε αίσιο τέλος για τον Πικέ, του οποίου το όχημα ντελάπαρε. Ευτυχώς, δεν υπέστη τίποτα, ούτε τραυματίστηκε όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες.
Μάλιστα, ο ίδιος το... γλέντησε γράφοντας στο λογαριασμό του στο Instagram:
«Σύγκρουση! Ώρα διασκέδασης στους αμμόλοφους».
www.gazzetta.gr
Πηγή: http://ift.tt/2tOZHi0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου