Ο Γιόζιπ Ίλισιτς θα συνεχίσει την καριέρα του στην Αταλάντα. Ο Σλοβένος μεσοεπιθετικός πέρασε από τις ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την ομάδα του Μπέργκαμο για τα επόμενα τρία χρόνια, με τη Φιορεντίνα να βάζει στα ταμεία της το ποσό των 5.5 εκατ. ευρώ. Ο Ίλισιτς αρχικά είχε δώσει τα χέρια με τη Σαμπντόρια, αλλά τελικά αποφάσισε να δεχτεί την πρόταση της Αταλάντα. Ο Σλοβένος άσος αγωνίστηκε για τέσσερα χρόνια στους «βιόλα» έχοντας 37 γκολ και 19 ασίστ σε 138 εμφανίσεις.
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2sswVR1
July 06, 2017 at 09:58AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου