Ορισμοί διαιτητών για φιλικούς αγώνες στο πλαίσιο της προετοιμασίας των ομάδων μας.
Ο Γιώργος Νικολάου με βοηθούς διαιτητές τους Γιώργο Σάββα και Ευαγόρα Ευαγόρου θα διαιτητεύσουν τον αγώνα της Καρμιώτισσας με τη Νέα Σαλαμίνα που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 2 Αυγούστου και ώρα 18:00 στο Κοινοτικό γήπεδο Πάνω Πολεμιδιών.
Πηγή: http://ift.tt/2vX4WuI
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου