Το καθιερωμένο δείπνο πριν από κάθε Ευρωπαϊκό αγώνα έκανε η ΑΕΛ σε αξιωματούχους της UEFA και της St. Joseph's. Η δεξίωση έγινε στην ταβέρνα "Η Σαλώμη" στον Άγιο Τύχωνα, που είναι ο επίσημος υποστηρικτής της ομαδας της Λεμεσού.
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2tKC1Me
July 06, 2017 at 09:20AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου