Η Μαρία Κορινθίου ήταν καλεσμένη στην Ελένη Μενεγάκη με αφορμή την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί «Η νεράιδα και το παλικάρι».
Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018
Μαρία Κορινθίου: «Ντρέπομαι να μιλήσω με τον Γιάννη Παπαμιχαήλ…»
Labels:
#celebrities,
#gossip,
#media,
#showbiz,
#TV,
Celebrity - Ψυχαγωγία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου