Στον ΑΠΟΕΛ δικαιούνται πλέον να λένε για τις σπουδαίες ποδοσφαιρικές τους επενδύσεις. Πέρσι το καλοκαίρι με 2.5 εκατομμύρια η διοίκηση Πετρίδη έβαλε στο ρόστερ της ομάδας τους Σάλαι (πλήρωσε 1.5 εκατομμύρια) και Ζαχίντ (ένα εκατομμύριο) και τώρα ακολουθεί ο Μούσα Αλ Ταμάρι (περίπου 400 χιλιάδες ευρώ) ο οποίος έρχεται να αυξήσει την επένδυση της διοίκησης [...]
The post Έδωσε τρία εκατομμύρια και επενδύει μέχρι και 10! appeared first on Balla.com.cy.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου