Για το στόχο της ΑΕΛ να εξασφαλίσει ευρωπαϊκό εισιτήριο μίλησε ο Μάρκο Αϊρόσα, ο οποίος δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για την απουσία του κόσμου από το γήπεδο. Αναλυτικά όσα είπε στον Active: Για το παιχνίδι με τον Ερμή: «Θα πρέπει να βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι. Να βλέπουμε τις νίκες μας και τα παιχνίδια μας. [...]
The post «Δεν έχω κίνητρο να παίζω χωρίς κόσμο» appeared first on Balla.com.cy.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου