Ο πρόεδρος του Ερμή Λούκας Φανιέρος αφιέρωσε τη νίκη στον Λάκη Παπίρκα που έφυγε από τη ζωή και αναφέρθηκε στην επιστροφή του στα δρώμενα του Ερμή. «Είχαμε προβλήματα από την αρχή της χρονιάς. Δεν μας βγήκαν ορισμένοι παίκτες, κάναμε μεταγραφές και η ομάδα είναι δυνατή και πήρε πολλούς βαθμούς. Κάποιοι ήθελαν να μας βάλουν σε [...]
The post «Ήρθα πίσω και ο Ερμής είναι εδώ!» appeared first on Balla.com.cy.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου